Home Top Ad

Responsive Ads Here

Bitmiyordu…    Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Hem Burning Sun olayı hem Jang Ja Yeon davası hem de Kim Hak Eui’nın orgy olayı tekra...

Burning Sun CEO’su “Tüm Koreli erkekler suçlu”



Bitmiyordu…   Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Hem Burning Sun olayı hem Jang Ja Yeon davası hem de Kim Hak Eui’nın orgy olayı tekrar gündeme geliyor Kore’de.
Öncellikle Burning Sun CEO su Lee Moon Ho nun verdiği şu absürt röportajdan başlayabiliriz. Kendisinin uyuşturucu testi pozitif çıktı ve kendini savunma yöntemi …. ilginç.

“Hayatımda ilk defa yasa dışı uyuşturucu ile ilgili sorgulanıyorum. Kore'de dağıtılan 6 ya da 8 farklı uyuşturucu çeşidi olduğunu söylüyorlar ve ben de sadece 1 tanesi pozitif çıktı.”

Yani sadece 1 uyuşturucu çeşidi kullandığın için….. aferin ?

Arena club, Burning Sun ve Seungri’nin alakası ile ilgili şöyle dedi:

“Kulüp Arena benim sayemde kuruldu, başında ben vardım. Seungri ile orada tanıştım, Burning Sun’ın planlarını ben yaptım ve Seungri’ye katılmasını söyledim. Yüzde 10 u bana ait yüzde 20 si Seungri’ye.”

Veee burada Seungri’nin bağlantısı açığa veriyor. Şu ana kadar savunmaları Seungri’nin kulübün sadece reklamını yaptığı ve sahibi olmadığı yönündeydi. Ve daha bitmiyor bir savunma girişimi ile şöyle diyor:

“Olanların hepsi Arena ile alakalı değil mi zaten? Ve Seungri’nin 3 yıl önceki KakaoTalk konuşmaları bir suçsa, bütün Koreli erkeklerde suçlu değil mi o zaman? Sadece aralarında şakalaşıyorlardı gerçekten bir fuhuş olmadı ki. Ayrıca 2015 te olan şeylerden nasıl haberim olabilir? Ben o chat odasında bile değildim.”

Hmmm. Hem fuhuş olmadığını söyleyip hem de o zaman ki olayları bilemeyeceğini söylüyor. Tam olarak ne söylüyor acaba?

Kulüpte kadınların kullanılması ile de ilgili:

“Madem bu kadar çok mağdur var neden polise değil de medyaya gidiyorlar? Şu durumda dava açsalar, suçlular cezalandırılırlar neden dava etmiyorlar? Polis tarafından tecavüz mağduru olduğu için sorgulandığını söyleyen var mı? Tam tersi bu tür söylentileri çıkaranları ben kendim yakaladım ve teslim ettim. Polis bana teşekkür bile etti. Polise elimden geldiğince yardım ediyorum. Bu çıkan haberler çok fazla. Burning Sun olayı olduğunda orada değildim, uyuşturucu sonuçlarım da kesin değil ve onun dışında şüpheli olduğum bir durum yok. Ve açıkçası uyuşturucunun sadece Burning Sun’a mı özgü olduğunu düşünüyorsunuz?”

Offff . Habersiz çekilmiş seks videoları sızma tehlikesindeyken ve  polisin işin içinde olup olmadığı araştırılırken, neden acaba mağdurlar dava etmiyorlar. Uyuşturucunun sadece Burning Sun’a özgü olmadığını ima etmesi ile de uyuşturucu kullanıldığını doğrulaması da cila olmuş.
Kendi kuyunu kazmak bu olsa gerek. Avukatı bir 10 yıl yaşlanmıştır bu röportajı görünce.


0 coment�rios: